The New World Of Work

Geplaatst: 13/02/2009 in The New World Of Work

Er word veel geschreven over “NWOW” of op zijn nederlands “Het Nieuwe Werken”.

Voor diegene die geintresseerd zijn in dit onderwerp kan ik een aantal boeken aanraden om eens door te nemen.

  •  Titel; Auteur
  • Het Nieuwe Werken; Dik Bijl
  • Listening to the future: Daniel W. Rasmus
  • Wikinomics: How Mass Collaboration Changes Everything; Don Tapscott/Anthony Williams
  • The 4-hour workweek: Escape 9-5, Live anywhere, and join the new rich; Timothy Ferriss
  • Leiderschap: inspireer, bevrijd, presteer; Tom Peters

Uiteraard zijn er heel veel leuke boeken en websites over te vinden, maar dit is een mooi begin.

Ik heb me de afgelopen 2 jaar aardig verdiept in “Het Nieuwe  Werken” en krijg via verschillende bronnen veel leuke tips toegestuurd. Zo ben ik lid van een aantal groepen bij LinkedIn welke allen draaien om “Het Nieuwe Werken” en heb ik enkele inspirerende sessie gevolgt van o.a. Dik Bijl en Dan Rasmus.

Voor iedereen die zin heeft om te brainstormen over HNW of hierover gewoon is meer van wil weten, laat mij het weten.

Geef een reactie

